...

یه تیکه از نگفته ها و گفته ها

...

یه تیکه از نگفته ها و گفته ها

خود درگیریهای مزمن من

نمیدونم زود گذشته یا دیر

هنوز نمیخوام باور کم که دیگه نیستی.هنوز باورم نمیشه.از باور میگم و هنز حتی جسارت فکر کردن به نبودنت رو ندارم که بخوام باور کنم یا نه!

اصلا نمیتونم به یاد بیارم اون روزی رو که...و این کاش به دلیل فراموشکاریم بود که یادم نمی یومد تک تک اون لحظه هارو...تلخی فکرام و احساسم تو تک تک اتاقکای سیاه مغذم پیچیده...

کاش میشد سوراخ کنم جمجمه هم رو تا این بخارای تلخ خاطراتی که هیچ علاقه ای به موندنشون رو ندارم از سرم بیرون بره.

مغذم داره سوت میکشه از این بخارا و هیچ کاریش هم نمیشه کرد و عن قریبه که بترکه سرم و مغذم بپاشه به در و دیوار این دنیایی که هنز نشناختمش و تو هم بعد از اون همه سال نشناخته بودیش تا اون روز کذایی....

دلم برات تنگ شده.

برای مهری که به روحم پاشیدی و برای تنفری که.برای همه چیزت.

نمیخوام گریه کنم پس دیگه خدافظ.

                                                                                            89/1/28

 

 


فردا نوشت:برو بابا حال داری...اتفاقا...باور کردم مث مرد...اصلا هم تلخ نیست و حتی نبود...کی تو گوشت خونده این چرندیات رو...(۸۹/۲/۵)

پس فردا نوشت:به هر حال حال و هوای اون موقعم بود حالا اینکه یه هفته بعد حست عوض شده دلیل نمیشه که اون حسه بره زیر سوال که!(۸۹/۲/6)

پسون فردا نوشت:حالا چرا یه چیز به این الکی ای رو کش میدی؟؟؟؟(89/2/7)

همین حالا نوشت:خودت که داری بیشتر کش میدی...

بعدها نوشت:تو دیگه حرف نزن که...

.

.

.


نظرات 2 + ارسال نظر
لعیا سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:53 http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک موتور جستجوی ایرانی راه انداختم ! [بغل]
اگر دوست داری سایت خودت را در این جستجو گر ثبت کنی تا آمارت بره بالا کافیه بیای و اسم فارسی + آدرس سایت خودت را در یک کادر جستجو کنی به همین راحتی!
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل] [گل]

راستی اگر صفحه ای که میاد دربراه سایت خودت را در سایتت لینک کنی بهت امتیاز داده می شه و پیج رنکت در این جستجوگر بالاتر می ره تا در نتایج کلی بالاتر بیای


قربانت فدات شم[نیشخند][قلب]

سلام.همتون همینو میگین.

محمدرضا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:45 http://fire-fighter.blogsky.com

تو با خودتم دعوا داری؟!؟!؟
.
.
.
.
مشت اول هزار!!!!!!!!

من با خودم دعوا دارم و فاجعه اونجاست که غیر از خودم هم همه باهام دعوا دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد